ΑυτοδιοίκησηΡοή Ειδήσεων

Πιστιόλας: «Θέματα κακοδιοίκησης προβληματίζουν τους δημότες»

Τι έδειξε η δεύτερη ηλεκτρονική καταγραφή απόψεων στην ιστοσελίδα του

Τι έδειξε η δεύτερη ηλεκτρονική καταγραφή απόψεων από τον Κ. Πιστιόλα. Νέο ερωτηματολόγιο για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου Αγρινίου.

Με εντυπωσιακά μεγάλη συμμετοχή και μάλιστα σε μικρό χρονικό διάστημα, σύμφωνα με όσα τονίζει ο Κώστας Πιστιόλας, ολοκληρώνεται σήμερα η δεύτερη καταγραφή των απόψεων των δημοτών, μέσω του νέου μοντέλου που ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Αγρίνιο – Πάμε Ψηλά», έχει υιοθετήσει εγκαθιστώντας σχετική εφαρμογή στον προσωπικό του ιστότοπο.


Αναλυτικά, αναφέρει:

«Στη δεύτερη ηλεκτρονική σφυγμομέτρηση περισσότεροι από 900 πολίτες απάντησαν στο σχετικό ερωτηματολόγιο, υποδεικνύοντας τα θέματα πολιτικής στα οποία εκτιμούν ότι η παράταξη «Αγρίνιο – Πάμε Ψηλά» θα πρέπει να εστιάσει περισσότερο, αναλαμβάνοντας συγκεκριμένες πρωτοβουλίες.

Η επιλογή «Τριχωνίδα – Φυσικό Περιβάλλον» ήταν εκείνη που συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους, σε ποσοστό 31%, γεγονός που δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η ανάδειξη και αξιοποίηση της λίμνης είναι το μεγάλο, ανεκπλήρωτο όραμα των δημοτών, αυτό που αντιπροσωπεύει τους πόθους για ένα μέλλον, ισάξιο των πραγματικών δυνατοτήτων του τόπου μας.

Οι συμμετέχοντες ανέδειξαν ως μείζον ζήτημα, δεύτερο στην κατάταξη, με ποσοστό 27%, τα «Θέματα κακοδιοίκησης του Δήμου». Και αυτό το στοιχείο προβληματίζει. Δεικνύει ότι υπάρχουν παράπονα από τη λειτουργία των υπηρεσιών και τη συνολική στάση και συμπεριφορά της Δημοτικής Αρχής και μαρτυρά πως όχι μόνο δεν είναι όλα ρόδινα, όπως αυτή θέλει να προβάλει, αλλά οι δημότες φαίνεται να έχουν πολλά να προσάψουν, προφανώς όχι στους υπαλλήλους, αλλά στους διοικούντες, οι οποίοι και εμφορούνται από ιδιοκτησιακή λογική και «αξιοποιούν» συχνά τις υπηρεσίες κατά το δοκούν, όπως άλλωστε αποδείχθηκε μόλις πρόσφατα…

dhm2

Το στοιχείο αυτό είναι που οδήγησε στην ανάγκη περεταίρω διερεύνησης. Έτσι το νέο ερωτηματολόγιο, στο οποίο μπορούν από σήμερα να απαντούν οι δημότες, άσχετα με την αυτοδιοικητική τους συμπεριφορά στην κάλπη, επιχειρεί να εξειδικεύσει τα «θέματα κακοδιοίκησης», αναζητώντας τις υπηρεσίες όπου αυτά, κατά την κρίση των δημοτών, αναφέρονται.

Το νέο ερωτηματολόγιο έχει αναρτηθεί στο Κώστας Πιστιόλας – ΚΩΣΤΑΣ ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ (kostaspistiolas.gr) και θα παραμείνει μέχρι η συμμετοχή να φτάσει σε απόλυτους αριθμούς σε επίπεδο που θα επιτρέψει την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων.

Θα επαναλάβουμε ότι πρόκειται για άτυπη ηλεκτρονική σφυγμομέτρηση, που μπορεί μεν να μην πληροί τα αυστηρά κριτήρια της στατιστικής επιστήμης, επιτρέπει ωστόσο να αντιληφθούμε καλύτερα όλα όσα απασχολούν τους δημότες. Όπως ο Κ. Πιστιόλας έχει επισημάνει, είναι ένα χρήσιμο εργαλείο συνδιαμόρφωσης της πολιτικής της παράταξης, καθώς οι δημότες ελεύθερα, ανεμπόδιστα, ανώνυμα και χωρίς την παραμικρή εξάρτηση, έχουν πλέον τον δίαυλο επικοινωνίας και έκφρασης των δικών τους απόψεων.

Με την ευκαιρία υπενθυμίζουμε ότι δεν ίσως ίσως τυχαίο που η Δημοτική Αρχή επιμένει να μην ενεργοποιεί το θεσμό του Συμπαραστάτη του Δημότη, ο διαμεσολαβητικός ρόλος του οποίου θα μπορούσε να βελτιώσει τη λειτουργία των υπηρεσιών, εμποδίζοντας άνωθεν παρεμβάσεις. Σημειώνουμε ότι ο Συμπαραστάτης, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα δέχεται έγγραφες καταγγελίες των άμεσα θιγομένων πολιτών και επιχειρήσεων για κακοδιοίκηση των υπηρεσιών του Δήμου, των νομικών του προσώπων και των επιχειρήσεών του και οφείλει να απαντήσει εγγράφως ή ηλεκτρονικά εντός 30 ημερών.

Ο επικεφαλής παράταξης «Αγρίνιο – Πάμε Ψηλά», Κώστας Πιστιόλας, αναδεικνύοντας το θέμα της απουσίας Συμπαραστάτη του Δημότη, στις 5 Φεβρουαρίου 2024, με αφορμή τότε τα χωρίς ειδοποίηση «κατασχετήρια» είχε δηλώσει:

«Είναι θλιβερό ακόμη και για την παράταξη της πλειοψηφίας σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να αυτοδιαψεύδονται. Οι μάσκες πέφτουν με κρότο και οι δημότες αγανακτούν. Η δε απουσία Συμπαραστάτη δείχνει το πως η Δημοτική Αρχή αντιλαμβάνεται το “κοντά στον δημότη”. Δεν θεωρώ ότι τυχαία το Αγρίνιο δεν έχει Συμπαραστάτη. Βολεύει τους διοικούντες να μην υπάρχει αυτό το θεσμικό αποκούμπι για τους δημότες. Τους βολεύει, στη λογική του ρουσφετιού και της εκμαύλισης συνειδήσεων, αντί της θεσμικής λειτουργίας, να υποχρεώνονται οι δημότες να ζητούν “εξυπηρέτηση”. Αυτό, είναι προσωπική μου δέσμευση, θα το σταματήσουμε. Ως πρώτο βήμα, καλώ το Δήμο να προχωρήσει άμεσα στην προκήρυξη της θέσης του Συμπαραστάτη».

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button